„Charango - tento fascinující strunný nástroj z centrálních jihoamerických And je nám známý především jako harmonický a rytmický hudební nástroj. Ladění jeho pěti dvojitých strun prozrazuje příbuznost tohoto nástroje ke španělské barokní kytaře a španělské vihuele, které se na Altiplano, rozsáhlou horskou plošinu mezi východními a západními Andami, dostaly s vojáky španělských dobyvatelů v 16. století. Brzy se zde objevily - nejdříve v Bolívii - první repliky těchto iberských strunných nástrojů - a zrodilo se charango. Nejvýraznějším rozdílem mezi charangem a jeho jihoevropskými předchůdci je jeho rezonanční korpus, na jehož zhotovení používali bolívijští nástrojaři tvrdý krunýř pásovce. Dnes je tento tehdy nově vyvinutý, robustní a tónově překvapivě pronikavý strunný nástroj nejdůležitějším doprovodným hudebním nástrojem folklóru jihoamerických And.
Skladby
1. Diego Jascalevich: La Hurtada 03:22
2. Diego Jascalevich: Baiao aus der Suite Sudaca 05:23
3. Diego Jascalevich: Improvisation 04:33
4. Diego Jascalevich: Milonga de surubí 03:55
5. Athaualpa Yupanqui/arr. Diego Jascalevich: Viene Clareando 03:58
6. Carlos Gardel/arr. FC Music&Diego Jascalevich: Por una cabeza 02:50
7. Diego Jascalevich: Pontyado 03:41
8. Carlos Bonnet/arr. Diego Jascalevich: La Partida 02:44
9. Astor Piazzolla/arr. Diego Jascalevich: Libertango 03:41
10. Diego Jascalevich: Vení 02:58
11. Diego Jascalevich: Baiao Alem?o (Charango Suite) 02:21
12. Diego Jascalevich: Baguala de Do?a Luchi (Charango Suite) 03:48
13. Diego Jascalevich: Chamarreando (Charango Suite) 03:21
14. Athaualpa Yupanqui: Los ejes de mi carreta 03:11
15. Astor Piazzolla/arr. Diego Jascalevich: Oblivion 03:35
16. Astor Piazzolla/arr. José Bragato: Tango Ballet 11:16
17. Carlos Jobim/Vinícius de Moraes: Garota de Ipanema 01:29